דרוש/ה רפרנט/ית שירות ותמיכה

 

תיאור תפקיד:

חברת MECKANO פועלת בתחום שירותי מערכות נוכחות ופתרונות HR בענן מול לקוחות עסקיים.

התפקיד משמש כנקודת הקשר בין הלקוח ובין החברה כולל:

  • מתן שירות טכני ומקצוע ללקוחות המגזר העסקי במגוון ערוצי תקשורת.
  • הדרכה והטמעת מערכת קיימת תוך כדי התאמה לצרכי הלקוח.
  • אפיון דרישות וצרכים, פענוח תקלות ותמיכה
  • מעקב שוטף אחר לקוחות עיסקיים.

 

אנו מציעים:

  • שכר גבוה מהממוצע ותנאים מעולים
  • עבודה בסביבה צעירה ואווירה משפחתית.
  • משרה מלאה בשעות הבוקר ללא משמרות.
  • עבודה בצוות תפקיד מגוון ומאתגר.

 

דרישות:

  • ניסיון בתפקידי שירות ועבודה מול לקוחות- חובה.
  • ניסיון במתן הדרכה- יתרון.
  • תודעת שירות גבוהה ונכונות למתן שירות.
  • יכולת עבודה עם מספר מערכות במקביל, אוריינטציה טכנולוגית ויכולת למידה עצמית.
  • רישיון נהיגה - חובה.

 

לשליחת קו"ח לחצו על הכפתור - נא לציין שם משרה

או למייל [email protected]

 
רפרנט/ית שירות ותמיכה
 

קצת עלינו

מקאנו מובילה מהפכה בתחום ניהול שעות העובדים, כל פתרונות HR במקום אחד.

ניהול נוכחות, משימות, משמרות, הסכמי עבודה ועוד המון כלים בסנכרון מלא בין הפלטפורמות השונות.

כל אלה הופכים את מקאנו למערכת מובילה בתחום ניהול משאבי אנוש.

הטכנולוגיה הטובה ביותר, תחומי פעילות מגוונים ומטרה אחת!

מקאנו לוקחת את עולם בקרת העובדים קדימה ומספקת ללקוחותיה מערכת ענן לניהול הזמן בארגון.

בעולם שמשתנה בלי הרף וטכנולוגיות מורכבות הופכות קלות הפעלה .. אנחנו שם !

 
תמונות חוויה