מערכת ניהול משימות
ניהול אנשים.. ומה עם משימות?
מערכת נוכחות המשלבת ניהול משימות תאפשר למקד את המידע על פי הפרויקטים והמשימות הפעילות און ליין.
אנו מציעים ללקוחותינו לוח עדכון משימות ושיוך פרויקט עבור אדם או מחלקה.
העובד יכול לדווח על מה הוא עובד וכמה שעות השקיע על משימה. למנהלים נותר להיכנס למערכת ולבצע הערכת מצב של כמות שעות למשימה בהתאם לרווח מהפרויקט. לניהול מתקדם של משימות אנו קוראים: Online - Roi
שעון נוכחות ומערכת ניהול משימות במקום אחד.
המשתמשים שלנו נהנים בכל בוקר מלוח בקרה מפורט המספק תמונת מצב בהתאם לצרכים האמיתיים של הארגון.
צפייה במשימות פעילות ועדכון משימות חדשות והכל תחת קורת גג אחת.
הדוחות המפורטים יספקו לך בדיקת כמות שעות למשימה ומי עבד ומתי על פרויקט מסוים.
הצלבת הנתונים של שעון נוכחות - עם מערכת לניהול משימות תאפשר לך בקרה חזקה וניהול מתקדם של שעות העובדים בארגונך.
בניהול משולב של משימות ונוכחות, הארגון מייעל את אופן העבודה ומגיע לתמורה גבוהה בזמן הקצר ביותר.
מהצד של העובדים
- עדכון משימות און ליין באמצעות האפליקציה או האתר
- מעקב אחר משימות
- צפייה בדוחות ביצוע
- אפשרות עריכה והוספת הערות
הלקוחות שלנו מקבלים יותר
- עדכון משימות בזמן אמת
- מעקב אחר שעות העובדים
- דוחות מפורטים עבור משימות
- לוח בקרה רווי כלים מתקמים למשימות פעילות
- עדכון פרויקטים עבור קבוצה או יחיד
- ניהול תקציב און ליין - ROI
- אינטגרציה למערכות ניהול נוספות
עובדים בטכנולוגיית SaaS
תוכנת ניהול משימות של Meckano מבוססת מחשוב ענן. (Software As A Service).
כך שלארגון אין צורך בהתקנת תוכנה או רכישת חומרה. עבור Meckano מספיקה הגישה לאינטרנט וקדימה לניהול הפרויקטים.
רוצים לנסות?
אנחנו במקאנו מציעים לכם ייעוץ מקצועי ותקופת ניסיון ללא עלות וללא התחייבות.
יש לכם שאלות, מתלבטים וזקוקים לייעוץ? השאירו את הפרטים שלכם– והמומחים וחשבי השכר שלנו יחזרו אליכם בהקדם.
להשארת פרטים לחצו כאן >>