חדשנות בניהול הנוכחות
בשנים האחרונות תחום ניהול הנוכחות ביצע קפיצה מרשימה וניתן למצוא פתרונות רבים ומגוונים בשוק הישראלי והגלובלי.
נכון שניתן עדיין למצוא שעוני נוכחות ארכאיים בשוק לניהול נוכחות באופן ידני, ומשעשע אותנו לקבל אחת לתקופה שיחה מלקוח שמחפש קרטונים להחתמת שעון.
אבל לקוחות שמחפשים פתרון הוליסטי לניהול הנוכחות, כזה שמתקדם בכל עת עם דרישות השוק, הלקוחות והקידמה, יודעים למצוא אותו במקאנו.
חדשו לי
מערכת מקאנו היא מערכת בענן, פירש הדבר שהמערכת נמצאת על שרתי אינטרנט ולא מותקנת על מחשב של מנהל מערכת אצלכם בחברה.
עבודה און ליין מאפשרת לנו לבצע עידכונים, להוסיף רכיבים ולשדרג את המערכת בכל רגע נתון מבלי שתצטרכו לבצע כל פעולה, בדיוק כמו שעושים בפייסבוק, גוגלגט טקסי ואפילו הבנק שלכם.
בזכות היותה של המערכת און ליין, אנו יכולים להגיב במהירות לשינויי חקיקה בצו הרחבה שנחתם ב2018 כמו קיצור שבוע עבודה, שקורים מעת לעת. להוסיף פיצרים הנדרשים כדוגמת טופס הצהרת בריאות בשיאה של מגפת הקורונה.
כמו כן, ביצענו התאמת המערכת לטובת רשות החדשנות שמאפשרת לסטארט-אפים לקבל דוחות לפרוייקטים שלהם לתמיכה פיננסית מהרשות.
לא רק בפיתרונות בתוך המערכת, אנו מחפשים תמיד להנגיש פתרונות מזויות נוספות כגון קיוסק- שעון נוכחות בטאבלט. לאלו שחשוב להם שיהיה שעון נוכחות פיזי בכניסה למשרד ומצד שני, לא שעון ביומטרי.
הגיוון מגיע גם במתן פתרונות לקהילות שלמות כמו- רואי חשבון שנהנים ממשק ניהול לקוחות ומשיכת דוחות לשכר בלחיצת כפתור.
פיתוחים שמגיעים מתוך בקשות של לקוחות משדרגים את המערכת ומאפשרים לנו לתת ערך רב ללקוחות נוספים.
פיתוח כזה הוא ניהול פנקס חופשות- שם המנהל והעובד יכולים לראות את ייתרות ימי החופשה של העובד ועל פי זה לקבל החלטות.
ועוד אין ספור שדרוגים ושינויים במערכת שקורים מידי יום.
מה בעתיד?
אז כדי לשמור על מתח חיובי, אנחנו יכולים לספר שבימים אלו אנו עובדים על לא מעט פיתוחים שישדרגו את סביבת העבודה במערכת, שיאפשרו לכם לבצע ניתוחים ופעולות מתקדמות הרבה יותר מבכל מערכת.
אנו ממשיכים בפיתוח חדשנות לניהול שות הנוכחות בפרט והמשאב האנושי בכלל ומקווים שתהיו שותפים לדרך, אם אינכם כבר כאלה.