הגדרת אירוע "עבודה מהבית"
עבודה מהבית
המציאות החדשה וההנחיות של משרד הבריאות אילצו חברות רבות ועסקים להתאים עצמם ולאפשר לעובדים לעבוד מהבית, שכן, בין האם לעבוד מהבית או לא לעבוד כלל, הבחירה ברורה.
ישנן חברות שגם בשוטף מאפשרות לעובדים לעבוד מהבית וזה נושא שהוא פעיל אצלן ברמת היומיום.
עובד יכול להחתים כניסה ויציאה כרגיל ובנוסף, קיים כלי 'אירועים והיעדרויות' שתפקידו לתעד לנו בדוח העובד את הימים בהם הוא עבד מהבית.
תיעוד זה מספק שקיפות גם מול העובד וגם לנו כמעסיקים ומנהלים שצריכים בעתיד לקבל החלטות.
עדכון אירוע / היעדרות
על מנת שאירוע 'עבודה מהבית' יופיע בדוח הנוכחות של העובדים יש להגדיר 'אירוע': עבודה מהבית
שלב 1. הקמת אירוע - עבודה מהבית:
בתפריט הראשי לנווט > 'אירוע היעדרות' > 'ניהול כללי' > לרשום תיאור קצר, 'עבודה מהבית' > ללחוץ על כפתור ה - (+) להוספת האירוע > ולסיום לחיצה על שמירה
לאחר עדכון השלב הראשון- כל עובד (במידה ויש לו את ההרשאות הרלוונטיות) יכול לעדכן לעצמו אירוע עבודה מהבית בעת התחברות למערכת.
במידה ואנחנו רוצים להגדיר את האירוע עבור העובדים יש להמשיך לשלב השני.
שלב 2. עבור מי זה רלוונטי:
באותו המסך (שלב 1) ננווט ללשונית > 'עדכון' > בסוג אירוע בוחרים: "עבודה מהבית" > בוחרים תאריך התחלה וסיום > לסיום שומרים על ידי לחיצה על 'עדכון'.
כמובן ניתן לבחור האם האירוע יוגדר לעובד ספציפי/ מחלקה או כלל החברה.
טיפ קטן! בהגדרות נוספות ניתן לבחור באופציה חוסר בכניסה/ יציאה/ כניסה ויציאה ואז יוגדר לעובד באופן אוטומטי 'עבודה מהבית' במידה והוא לא מחתים, או שהוא נדרש להחתים רק פעם אחת ביום.