ניהול המשאב האנושי היא עבודה שדורשת הרבה תשומת לב וירידה לפרטים.
העבודה בתחום הרגיש של תנאי עבודתו ורווחתו של העובד, השכר והתרבות האירגונית מחייבת לעבוד עם הכלים שיהפכו את העבודה והמעקב הרבה יותר פשוטים.
ריבוי דוחות ומשימות מחייב אותנו למצוא עבורכם את הפתרונות שיקלו על העבודה היומיומית בניהול השעות של העובדים וכן, גם את ניהול השעות של העובדים עצמם.
לכן, הוצאנו את הפיתוח To Do List.

 
 
 

מה זה ה-To Do List של מקאנו ואיך זה עובד?

 

רשימת הטו דו ליסט של מקאנו נוצרה במטרה שמנהלים ועובדים יכלו לעדכן לעצמם מטלות לביצוע במערכת מקאנו ובכלל.
הכפתור של טו דו ליסט נמצא בצד ימין של המסך.
יש להזין את שם המטלה, בלחיצה על שלוש הנקודות נפתח תפריט:

  • לוח שנה לעדכון תאריך
  • עיפרון לעריכה והוספת תוכן 
  • סל אשפה למחיקת המטלה

המערכת מאפשרת עריכה מלאה של המטלות באופן מלא ובכל רגע נתון.
בעת סיום ביצוע המטלה, יש לסמן את המטלה ב-V והיא תעבור לרשימת מטלות שהושלמו.
ניתן לצפות ברשימת מטלות שהושלמו במידת הצורך להחזיר אותן לרשימת מטלות פתוחות, לשנות תאריך ותוכן.
חשוב לציין, כל משתמש רואה אך ורק את המטלות שלו, כלומר, מנהל לא יכול לצפות במטלות של העובדים.

 
to do list
 
 
 

יצירת רשימת מטלות

 
 
 

 

יש לך שאלות נוספות, אנחנו זמינים עבורך 0737-969270 או השאירו פרטים כאן

בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה