ניהול עסק עצמאי קטן כרוך בלא מעט פרוייקטים, ריבוי משימות בדחיפות עליונה ולעיתים לא יודעים ממה להתחיל קודם.
על מנת לעמוד בעומס, יש לעבוד בצורה מסודרת ומאורגנת שתאפשר לתעדף משימות לפי דחיפות ולעמוד במחוייבויות.
אז למה בעל עסק עצמאי או פרילנסר צריך שעון נוכחות? איך שעון נוכחות מסייע בניהול השעות? מה זה אומר שעון נוכחות חינם ואילו פתרונות נוספים יש לניהול הזמן ?

 
 

מה זה בכלל שעון נוכחות ולמה צריך אותו?

שעון נוכחות, תפקידו לבצע רישום זמני כניסה ויציאה של העובדים ממקום העבודה.
כיום שעוני הנוכחות חכמים
ומתקדמים הרבה יותר ויודעים לתת לעסק כלים נוספים בנוסף לרישום הנוכחות.
כשאומרים שעון נוכחות, המחשבה הראשונית שעולה לראש היא השעון הביומטרי שמעבירים אצבע או כרטיס, אבל היום יש פתרונות טכנולוגיים מגוונים כמו אפליקציית שעון נוכחות ודיווח אינטרנטי המאפשרים לבצע פעולות נוספות.

 
 

למה פרילנסר צריך ניהול נוכחות?

זמן הוא אחד המשאבים היקרים והחשובים שלנו כבעלי עסקים וכפרילנסרים וכדאי שנדע לנהל אותו בחכמה ובראיה מפוקחת. ניהול השעות והדרך בה מחלקים את המשאב הזה לכל הצרכים של העסק וגם לצרכים האישיים.
ניהול הזמן באמצעות כלים חיצוניים מסייע לנו לקבל סטאטוס ניצול שעות העבודה השוטפת, התקדמות העבודה והסקת מסקנות לגבי לוח הזמנים העתידי.

פתרון שעון נוכחות חינם מבית מקאנו

עצמאיים רבים כבר הבינו כי ניהול השעות שלהם באמצעות מערכת מקאנו מאפשרת להם לקבל את תמונת מצב לגבי הדרך בה הם מנהלים את עצמם.
לכן, במקאנו פתחנו שעון נוכחות חינם עבור פרילנסרים ועצמאיים:

  1. דיווח באמצעות אפליקציה בנייד- זמין ולגישה מכל מקום.
  2. דוחות חודשיים זמינים להורדה כולל חישוב שעות עבודה ושעות נוספות
  3. הוספת הערות יומיות
  4. גיבוי של כל המידע שלך

מקאנו דוגלת בעזרה לעסקים הקטנים, גם כשאין להם עדיין עובדים וחשוב להם לנהל את הזמן שלהם בצורה קלה, חכמה ובהירה.
אנו מאמינים שעסקים שבונים את עצמם בצורה מבוקרת ומנוהלת כבר מהתחלה, צפויים לגדול ולהתפתח ובהמשך גם לגייס עובדים.

 
פרילנסר
 

חשבון סינגל

לכן בנוסף, אנו מציעים לפרילנסרים, בעלות מינימלית, חשבון סינגל:

  • התראות ועדכונים.
  • אירועים
  • דוחות מובנים ואישיים
  • הוספת מסמכים

מודול ניהול משימות ופרויקטים

  1. ניהול פרוייקטים, משימות ותתי משימות.

  2. חישובי כדאיות פרוייקטים- כמה שעות משקיעים בכל פרוייקט מול עלות לשעה.

  3. דוחות מובנים ודוחות מותאמים אישית לפי פרוייקט וצורך.

  4. חישובי עלות פרוייקט.

בעלי עסקים רבים משתמשים בדוחות האלו ומגישים אותם ללקוחות כהוכחה על השעות שהושקע בהם לצד החשבונית לתשלום. כך, הלקוח מקבל דוח מפורט על השעות והמשימות שנעשו עבורו מה שהופך את הכל לשקוף ומונע התעסקויות מיותרות.

ניהול משימות ופרוייקטים מאפשר לפרילנסר לדעת במדוייק את מצבו ביחס לפרוייקטים שהוא עובד עליהם, להתקדמות מול הלקוח, לכמות השעות שעבד בכל פרוייקט, הוא יכול לגלות שמשימה מסויימת הוא משקיע בה יותר מידי זמן וזה משהו שיהיה לו יותר משתלם להוציא החוצה לפרילנסר אחר ובסופו של דבר, האם התמחור שלו משתלם או לא.

 
 

זמן הוא משאב יקר, שימוש בכלי ניהול זמן מקל על העבודה והמעקב ומאפשר לבעל העסק להתמקד במשימות לפיתוח העסק ובגיוס הלקוחות הבאים.
רוצים לנסות את המערכת שלנו? הרשמה קלה ומהירה ללא צורך באמצעי תשלום ומתחילים לעבוד היום! לפתיחת מנוי ניסיון לחצו כאן >>
מוזמנים גם לפנות למומחים שלנו בטלפון 0737-969270 

 
בואו נדבר:
תודה! נשלח בהצלחה