נבחרת מנהלות משאבי האנוש של מקאנו - עמית גבאי OMC
ראיון אישי: מנהלות משאבי אנוש מובילות בוחרות מקאנו.
עמית גבאי – מנהלת מש"א - OMC
שמי עמית גבאי, בעלת 20 שנות ניסיון בתחום משאבי אנוש ומאמנת אישית לחיים.
בשנתיים וחצי האחרונות אני מנהלת משאבי האנוש של קבוצת OMC.
חברת OMC – היא הספק הגדול בארץ לשירותי ענן ופתרונות IT ומונה מעל 100 עובדים.
כמה זמן את עובדת עם מערכת שעון הנוכחות של מקאנו?
אני עובדת עם מקאנו כשנתיים וחצי.
כמנהלת משאבי אנוש, אילו יתרונות של המערכת באים לידי ביטוי ביום העבודה שלך?
בעיקר נוחות בעבודה, המערכת ידידותית וקלה לתפעול, גמישה ומאפשרת קבלה של אינפורמציה רבה.
איזה כלי של המערכת הכי ייעל את העבודה שלך?
הכנסת מערכת מקאנו עשתה שינוי מהותי באופן העבודה של החברה. עברנו מדיווחים ידניים למערכת חדשנית ואוטומטית שמאפשרת גמישות משמעותית שלא קיבלתי במקום אחר.
לדוגמא, היו לי עובדים שלא הסכימו להחתים במכשיר הביומטרי עם טביעת אצבע ובזכות מקאנו היו לי פתרונות החתמה נוספים כגון: החתמה עם צ'יפ, אפליקציה או אינטרנטי.
כמו כן, נושא הדוחות וקבלת המידע מאפשר לי כמנהלת הסתכלות הרבה יותר רחבה ומעמיקה על נוכחות העובדים ובסופו של יום חישוב השכר הרבה יותר נוח.
"הנוחות, היעילות והפתרונות הגמישים של המערכת
מאפשרים בסיס טוב לעבודה כמנהלת משאבי אנוש."
אילו תכונות היית ממליצה לקולגות שלך בתחום משאבי אנוש לבדוק לפני רכישת מערכת נוכחות?
לדעתי יש 2 פרמטרים שהם הכי חשובים:
- מערכת שתהיה ידידותית למשתמש
- שירות לקוחות איכותי.
אם מערכת תהיה מסורבלת ואני לא אהנה לעבוד איתה, זה לא שווה שום דבר, מהר מאוד אזנח אותה.
הנוחות, היעילות והפתרונות הגמישים של המערכת מאפשרים בסיס טוב לעבודה כמנהלת משאבי אנוש.
במקאנו שירות הלקוחות איכותי וצוות מדהים שכיף לעבוד מולו. זמינות גבוהה, קל להשיג אותם, עונים מהר ואתה אף פעם לא נשאר עם שאלות באוויר. תמיד יחזרו אליך עם תשובה גם אם לא תהיה אחת באותו הרגע.
כיצד לדעתך מערכת הנוכחות של מקאנו משפיעה על העובדים עצמם?
בעזרת האפליקציה של מקאנו העובדים שלנו מדווחים מכל מקום.
בעיקר אלו שמידי פעם עובדים מהבית, פשוט לוחצים על הכפתור והזמן רץ, מאוד נוח לכולם וחוסך לנו דיווח ידני ועבודה כפולה.
לסיכום:
מהניסיון שלי, מערכת שעון נוכחות צריכה לתת מענה לשאלות שלי כמנהלת משאבי אנוש ולעזור לי לקבל החלטות טובות ונכונות יותר לטובת החברה.